#EDCAMPConjuremnos. #EDCAMPJovesiMuseus

Ets una persona decidida, creativa, indisciplinada, i amb ganes de contribuir? La cultura a través dels museus ens pot ajudar a promoure accions de canvi i transformadores. Per aconseguir-ho hem creat una sessió de treball per tractar quines aliances cal promoure entre joves i els museus perquè puguin dur a terme i promoure accions i suggeriments d’educació, difusió, crítica i acció.

@AdhocCultura @FundacioBofill @museuemporda @MuseusEsplugues @mferrocarrilcat @MuseudelSuro

17 d'abril - Online de 09.30 a 12.30h
Inscripció: https://cutt.ly/txaVZWT

L'Edcamp esdevé un espai per compartir inquietuds i experteses, i fer propostes. Una àgora on el debat entre joves ha de conduir a l'acció i la creació de propostes per part dels museus. El gran repte dels museus és transformar les idees innovadores en accions que aportin resultats pràctics. Com fer-ho ? Amb propostes de treball i debat.

Fins al pròxim 14 d'abril podeu accedir a aquest Padlet i proposar els vostres temes de conversa fent èmfasi en allò que pugueu aportar i compartir proposem dos grans temàtiques:

1. Com podem promoure el creixement econòmic sostingut, inclusiu i sostenible, l’ocupació plena i productiva i el treball digne per a tothom.
  2. Ciutats i comunitats sostenibles, de quines maneres podem  aconseguir que les ciutats i les poblacions siguin inclusives, segures, resilients i sostenibles.

L‘any 2010, a la ciutat de Filadèlfia dels Estats Units, un grup de docents apassionats per l’educació va organitzar el primer Edcamp. Des d’aleshores, la idea de crear trobades obertes entre persones interessades en l’educació s'ha transformat en un moviment amb més de 1.000 Edcamps realitzats arreu del món, en més de 25 països. Aquestes trobades gratuïtes i impulsades principalment per educadors responen al principi que l’aprenentatge entre iguals és un dels recursos més valuosos per créixer i desenvolupar-se professionalment i personalment (https://edcamp.educaciodema.cat/).

Partint d’aquesta iniciativa, es proposa convidar a nois i noies joves a participar.

T'apuntes al repte? Desafiem l'statu quo? Animeu-vos i inscriviu-vos a l’#EDCAMPConjuremnos