Un Nadal de desitjos ferroviaris

Com cada any, volem viure les festes nadalenques al vostre costat.  Enguany necessitem la vostra col·laboració per tal que els vostres desitjos es converteixin en realitat: actualment ens trobem en un viatge de futur cap a la millora i renovació dels espais del museu i volem conèixer el vostre punt de vista sobre les sales, la disposició dels objectes i locomotores, els recorreguts dins el museu o els audiovisuals.

Ens agradaria que aportessiu idees i consells a partir de la vostra experiència viscuda al Museu. Ho podreu fer a través del hashtag #FuturoMFerrocarrilCAT piulant a Twitter o postejant a Instagram.

Els vostres desitjos es projectaran a l’entrada del museu i al nostre portal web! I encara més, els tindrem en compte de cara al futur nou museu.

A més, aquest desembre i durant les festes de Nadal podreu participar en les nostres activitats: no hi podeu faltar!

• Dia Internacional del Modelisme, el dia 2 de desembre. Activitats en col·laboració amb la Federació Catalana d’Amics del Ferrocarril.
  • Festival de cervesa artesana Fes’t-hi!, el dia 10 de desembre.
  • L’entrega dels premis Camins de Ferro 2016, el 17 de desembre a les 11.30h.
  • La col·laboració a la Marató de TV3 amb una caminada de fauna a Cubelles, el dia 18 de desembre.
  • Darrera oportunitat de l’any de viure el taller Contetren! Serà el diumenge 18 a les 12h.

Per últim, ens agradaria recordar-vos que el museu restarà tancat al públic entre el 20 i el 26 de desembre i entre l’1 i 13 de gener, degut a treballs inicials de millora en l’equipament.

Us desitgem unes bones festes de Nadal i una millor entrada d’any!