El Museu rep el Premi Talaia per la seva contribució a la projecció externa del territori

L'Associació de Periodistes del Garraf (APG) va celebrar el divendres 22 de novembre l'onzena edició dels premis de la Nit Canallesca, que reconeixen la feina de persones i organitzacions de la comarca en diferents àmbits. Aquest any, el col·lectiu de periodistes, entre altres guardons, ha concedit el Premi “Talaia” al Museu del Ferrocarril de Catalunya per la seva contribució a la projecció externa del territori. El sopar dels periodistes va reunir unes quaranta persones, en unavetllada conduïda pel periodista de TV3, Maiol Roger.