Vine al Museu aquest estiu

Aquest estiu pots venir a gaudir de les activitats del Museu durant tots els dies de la setmana.

En motiu de les vacances i per oferir un ventall més ampli de possibilitats de visita, el Museu estarà obert tots els dies, inclosos els dilluns. Durant el matí, l’horari serà de 10:30 a 14:30h, i durant la tarda de 17:00 a 20:00h.

Com a excepció, el dia 5 d’agost, que se celebra la Festa Major de Vilanova, hi haurà jornada de Portes Obertes per a tots els residents a Vilanova i la Geltrú.

Hi haurà moltes activitats diferents al llarg de l’estiu, en les que podràs participar amb total llibertat i gaudiràs de cada racó dels diferents espais del Museu. T’animem a venir i viure una gran experiència durant la visita.