Alumnes d´ETPCO visiten el Museu

Avui, dimarts 22 d'octubre, el Museu del Ferrocarril de Catalunya ha acollit 32 futurs maquinistes de l'Escola Tècnica Professional de Conducció i Operacions de Renfe (ETPCO), en una visita que forma part del programa formatiu.

Durant la jornada, els futurs maquinistes han tingut l'oportunitat de recórrer les instal·lacions del Museu i conèixer de prop el valuós patrimoni ferroviari del país, alhora que aprofundint la història i l'evolució dels elements que conformen el sistema ferroviari.

Aquesta activitat cerca apropar els alumnes al llegat del ferrocarril, proporcionant un més que necessari context històric que complementi la seva formació tècnica. A la visita ens acompanyarà Javier Ruiz Cantí, coordinador d'ETPCO a Barcelona i un referent en la formació de maquinistes de Renfe.

Amb iniciatives com aquesta, el Museu reforça el seu compromís amb la formació dels futurs integrants del sector ferroviari, combinant la teoria amb la preservació de la memòria del transport sobre rails. És vital que els professionals coneguin com funcionava l'ecosistema del tren i com es vivia la feina per part de les generacions que els han precedit.

fake rolex fake rolex replica watches