Diumenges Musicals

Des del 23 de març fins al 5 de maig, el Museu ha organitzat actuacions en directe de grups locals o DJ’s durant tots els diumenges. Els concerts tindran lloc a la Rotonda del Museu, coincidint amb l’exposició “El Tren de la Costa amb els Sirex”

Amb l’arribada de la primavera i emmarcat en les accions que acompanyen l’exposició el Museu ha programat els coneguts com “Diumenges Musicals a la Casa dels Trens”.  Cada diumenge des de la inauguració de l’exposició  fins al 5 de maig, hi haurà un grup o DJ convidat. La iniciativa busca convertir-se en un punt de trobada per a famílies i amics durant aquests dies assenyalats.

La veritable estrella serà la música en directe, on es podran conèixer bandes locals i artistes emergents, que s’aniran donaran cita en un espai immillorable. Les actuacions arrenquen amb la inauguració de l’exposició i en aquest cas, amb el grup de rock i metal “Hollow Empty Minds”. Els concerts següents englobaran diversos estils musicals, des de jazz, passant pel rock fins a l’indie.

Un ambient que recorda l’esperit dels Sirex i el dinamisme que sempre els ha caracteritzat. Vine als Vermuts Musicals a la Casa dels Trens.

T’hi esperem!