El Museu a la Setmana Europea de la Mobilitat 2022

L'eslògan d'enguany ens anima a moure'ns de manera sostenible en benefici per al medi ambient i per la nostra salut la Setmana se celebra amb diferents activitats i hi estan implicades diverses entitats que entre els dies 16 i 22 de setembre faran propostes de millora d'hàbits segurs i saludables.

"Combina i mou-te!", és el lema de la Setmana de la Mobilitat Europea 2022 i des del Museu sempre optem per promocionar l'ús del transport públic per tal de desplaçar-nos. Seguint aquest eslògan i arran d'una col·laboració amb l'Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP), Rodalies de Catalunya i RENFE, el Museu ha volgut posar el seu granet de sorra per ajudar a aconseguir aquests objectius.

Aquesta edició premiarem als guanyadors de les Curses de Transport organitzades per la PTP en el marc de la Setmana de la Mobilitat Europea. El premi és un Bitllet Combinat TREN+MUSEU que els guanyadors podran gaudir amb un acompanyant, el qual inclou un viatge d'anada i tornada a Vilanova i la Geltrú amb entrada al Museu.

L'eslògan d'enguany fa referència a la intermodalitat (combinar diferents mitjans de transport) i ens anima a moure'ns de manera sostenible en benefici per al medi ambient i per la nostra salut, contemplat dins dels objectius de desenvolupament sostenible de l'Agenda 2030.

Cal recordar que a Catalunya la Setmana se celebra amb diferents activitats i hi estan implicades diverses entitats que entre els dies 16 i 22 de setembre faran propostes de millora d'hàbits segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta, en transport públic o amb vehicle elèctric, així com visualitzar els canvis possibles en l'ús de l'espai públic, millorar la qualitat de l'aire i la reducció de la contaminació.