Jornada d’ocupació de la Creu Roja al Museu

Aquest dilluns, 14 d’octubre, el Museu va acollir una jornada organitzada per la Creu Roja de Vilanova centrada en l’ocupació i la connexió entre empreses i candidats. L’acte, celebrat en col·laboració amb diverses empreses locals, ha comptat amb la participació de més d’una desena de companyies, així com amb representants institucionals, convertint el Museu en l’escenari perfecte per a la dinamització del talent local.

L’obertura de l’esdeveniment ha estat a càrrec de Lorena Rodellar i David Simón, que han destacat la importància d’aquest tipus d’iniciatives per facilitar la connexió entre empreses i persones que busquen feina. El principal objectiu de la jornada era “crear un espai de trobada perquè empreses i professionals puguin establir sinergies i trobar els perfils més adequats per a les vacants existents”.

A l’acte hi han participat empreses de renom com Adecco, Caprabo, Leroy Merlin, Carrefour, Randstad i Castor Park, entre d’altres. La directora del Museu, Mayte Castillo, ha iniciat els parlaments oficials destacant la importància de l’espai del Museu com a punt de trobada d’esdeveniments socials i laborals a la ciutat. Tot seguit, la presidenta provincial de la Creu Roja, Lidia Lanuza, i el president autonòmic, Josep Quitet, han posat en valor la col·laboració entre entitats i empreses per fomentar l’ocupació i millorar la situació laboral de molts ciutadans. L’alcalde de Vilanova, Juan Luis Ruiz, ha tancat els discursos institucionals, ressaltant el compromís de la ciutat amb aquest tipus d’iniciatives.

La jornada ha inclòs també un “speed dating” laboral, on els candidats han pogut realitzar entrevistes ràpides amb les empreses participants. Les entrevistes, celebrades de manera esglaonada, s’han desenvolupat en un ambient distès i han permès establir converses entre empresaris i candidats.

La col·laboració entre entitats i persones ha estat, una vegada més, l’eix central d’un acte que ha apostat per la creació d’oportunitats laborals en un entorn tan emblemàtic com el del Museu del Ferrocarril de Catalunya.

fake rolex fake rolex replica watches