Dissabtes a la fresca a “La Casa dels Trens”: Un estiu de música en directe al Museu

El Museu del Ferrocarril de Catalunya s’engalana per acollir un cicle d’actuacions musicals que busquen fer-nos gaudir de les nits d’estiu envoltats del patrimoni ferroviari al centre de la ciutat.

Avís important: Per causes alienes al Museu, l'actuació de Salvador Beltrán programada pel dissabte 20 de juliol ha estat cancel·lada. Sentim les molèsties i agraïm la vostra comprensió. Us esperem el proper 27 de juliol a les 20:00 H per gaudir de la propera sessió de "Dissabtes a la fresca" amb el DJDadaa a “La Casa dels Trens”.

"Dissabtes a la fresca a la casa dels Trens" és una invitació a submergir-se en una atmosfera única, envoltats de trens històrics i amb música en directe de diversos artistes del territori.

Durant tres dissabtes consecutius (13, 20 i 27 de juliol) de 20:00 a 23:00 H, la rotonda del museu es transformarà en un escenari on gaudir d’estils musicals diversos, gastronomia i un ambient festiu.

S’oferirà una variada selecció d'estils musicals per tots els gustos. Cada nit, un espectacle diferent omplirà l'ambient del Museu, convertint cada dissabte en una cita imprescindible per als amants de la música i la cultura.

L’entrada inclou una copa de Cava per començar la nit de la millor manera!

Dissabte 13 de juliol: Duet flamenc Laura i Ferran

La primera nit del cicle comptarà amb l'actuació de Laura i Ferran, un duo que ens interpretarà versions flamenques i rumbes. Aquest duet vilanoví ha aconseguit captivar els amants del flamenc amb la seva passió i la seva habilitat per reinventar clàssics amb un toc fresc i personal. Laura, amb una veu com poques, i Ferran, amb la seva guitarra, creen una fusió perfecta que ens farà vibrar des del primer compàs. No us perdeu aquesta oportunitat única de veure'ls en directe en un entorn tan especial com el del Museu del Ferrocarril de Catalunya.

Dissabte 20 de juliol: Salvador Beltrán

La segona nit serà protagonitzada per Salvador Beltrán, que arriba per presentar-nos el seu nou single, "Perfecto". Després de l’èxit de "Amanecer 23" l’any passat, l’artista barceloní torna amb més energia que mai. "Perfecto" és una cançó carregada d’alegria i ritme, que celebra la connexió entre l’artista i el seu públic, i ens recorda aquells moments perfectes que sovint passen desapercebuts. La carrera de Salvador Beltrán està plena de reconeixements, incloent el triomf a Viña del Mar el 2017 amb la gaviota de plata a millor cançó internacional. Ha col·laborat amb grans noms de la música com India Martínez, Merche o Alejandro Sanz. Els seus èxits anteriors com "En mi mente", "Por si vienes" o "Amanecer 23" ens faran gaudir d’una nit plena d’emocions.

Dissabte 27 de juliol: DJ Dadaa

La tercera i última nit del cicle estarà a càrrec de DJ Dadaa, un artista que porta la diversió i l’entusiasme a un altre nivell. Com a activista LGTBI i DJ de format queer, DJ Dadaa (conegut també com DJ Taradaa) ofereix una experiència única, plena de, com ell anomena “petardeo” i una energia contagiosa. Les seves sessions són un viatge musical que abraça tota l'escena actual, combinada amb els hits més atemporals per crear una atmosfera de pura diversió i ball. Amb una trajectòria que inclou actuacions en clubs com La Cabra de Vic, Maräca de Apolo a Barcelona i Sala Born de Terrassa, DJ Dadaa promet!

Un espai i una experiència única

A més de la música, als "Dissabtes a la fresca a la casa dels Trens" s’oferirà servei de restauració i aperitius. L'aforament és limitat, per la qual cosa recomanem reservar les vostres entrades amb antelació per no perdre aquesta oportunitat única. Gaudir de música en directe envoltats d’anys i anys d’història ferroviària no és una oportunitat que es doni cada dia!

No deixeu passar aquesta ocasió per viure tres nits de música, gastronomia i bon ambient al Museu. Ens veiem els dissabtes de juliol a la rotonda del Museu!

Horari: De 20:00 a 23:00 H

Preu: 10€ (inclou actuació i 1 copa de Cava per persona)

Venda d'entrades: https://museudelferrocarril.entradas.plus/entradas/ca/entradas-exposicion-dissabtes-a-la-fresca