Rècord de visitants al DIM 2024

Aquest any, el Museu del Ferrocarril de Catalunya ha assolit un nou rècord d'assistència durant el DIM 2024 i la Nit dels Museus, amb un total de 2.133 visitants. Un èxit que ens ha convertit en el museu més visitat de Vilanova i la Geltrú en una nit on la vila va obrir al públic tots els seus equipaments patrimonials, fent brillar la capital del Garraf.

La Nit dels Museus és un esdeveniment anual que permet als visitants explorar diversos equipaments patrimonials durant la nit, oferint una experiència única i especial. Enguany, el Museu del Ferrocarril de Catalunya ha destacat per la seva capacitat d'atracció, organitzant una sèrie d'activitats que han captivat l'interès dels assistents.

Amb aquesta fita, el museu reafirma la seva importància com a centre cultural i patrimonial de la ciutat, demostrant la seva capacitat per atraure tant a residents com a habitants d’altres poblacions i turistes. La combinació d'una oferta variada i l'ambient històric que es respira a les seves instal·lacions ha estat clau per aconseguir aquest nou èxit.

El rècord d'assistència aconseguit aquest any posa de manifest la creixent popularitat del Museu del Ferrocarril de Catalunya i la seva importància en l'oferta cultural de Vilanova i la Geltrú. Sens dubte, una nit màgica i que any rere any s’ha tornat imprescindible per als amants de la història i del ferrocarril.