Primera Experičncia Professional al Museu

Es convoca una plaça pel programa de Primera Experiència Professional, destinada a cobrir el lloc de tècnic/a d'arxiu i gestió documental al Museu del Ferrocarril de Catalunya.

El Museu del Ferrocarril de Catalunya ha anunciat una plaça pel programa de Primera Experiència Professional, destinada a cobrir el lloc de tècnic/a d'arxiu i gestió documental a l’equipament. Aquesta oportunitat està adreçada a joves professionals que busquen iniciar la seva carrera a l'àmbit patrimonial i de la gestió documental.

El seleccionat tindrà l'oportunitat de treballar amb col·leccions i arxius, contribuint a la preservació i la difusió del patrimoni històric ferroviari del país. La iniciativa forma part d'un esforç continu del museu per donar suport al desenvolupament professional dels joves al sector cultural i divulgar i catalogar el seu ampli fons documental.

Bases de la convocatòria: https://ffe.es/pdf/ofertasempleo/Folleto_25012024.pdf