Una Mirada al Ferrocarril, exposició fotográfica

En aquesta mostra s'ha volgut captar i transmetre l'essència ferroviària, posant un èmfasi especial a la locomotora Mataró i les seves successores, i en la seva integració a la societat.

El projecte de l'exposició Una Mirada al Ferrocarril, neix de la vinculació de tots els components de Photoamics amb el món del ferrocarril, i per tant amb tot allò que representa La Casa dels Trens, el Museu del Ferrocarril de Catalunya.

Com remarquen des del Grup Photoamics, fotografia i ferrocarril, han estat unides des dels seus inicis el 1826 quan Josep N. Niépce realitza a França la primera fotografia i el 1825 George Stephenson construeix The Locomotion, predecessora de la famosa The Rocket, per a la línia Stockton i Darlington. A l'Exposició Universal de 1855 a París, Fotografia i Màquines del Ferrocarril són exposades amb el mateix rang d'importància. Actualment, les fotografies es mesuren en milions de píxels i el tren aposta per l'Alta Velocitat a 350 km/h.

El ferrocarril forma part de la vida de cadascun dels integrants del Grup PHOTOAMICS, de fet es troba al seu ADN.

Una mostra que no us podeu perdre.

Exposició disponible des del 19 de gener fins el 25 de febrer.