Dia Internacional dels Drets dels Infants al Museu

El Museu celebra per primer cop una Jornada de Portes Obertes amb motiu del Dia Internacional dels Drets dels Infants, el dilluns 20 de novembre. Per aquesta data assenyalada no només s’ofereix l’entrada gratuïta a tots els visitants, sinó que també s’obriran les portes del nou Espai Educatiu Ferrocarrils amb la realització d’una activitat dirigida a una escola de Vilanova i la Geltrú.

El 20 de novembre els nens i nenes es converteixen en protagonistes i alcen la veu per avançar cap a un futur millor. Des del Museu treballem cada any per impulsar iniciatives que contribueixen a visibilitat i a fer passes endavant al voltant dels Drets dels Infants. Amb la Jornada de Portes Obertes volem apropar la cultura i l’educació a tots els nens i nenes, els convidem a descobrir el patrimoni industrial ferroviari del seu país i la història del ferrocarril. Les instal·lacions del Museu constitueixen un recorregut ampli, dinàmic i actualitzat, ja que compta amb l’última incorporació, el “Viatge en el tren del temps”. La interacció amb les pantalles, les màquines i els espais, és clau per fer arribar als més petits la ciència i tecnologia ferroviària.

Així mateix, la data és clau per obrir les portes del nou Espai Educatiu Ferrocarrils, que a partir del dilluns 20 de novembre serà el centre de les activitats per escoles, famílies i públic general. Comptarà amb les dinàmiques realitzades fins al moment i permetrà la creació de noves activitats innovadores. Durant la celebració del Dia Internacional dels Drets dels Infants, s’estrenarà l’espai amb una activitat organitzada per a una escola de Vilanova que serà la primera a gaudir d’aquest nou Espai Educatiu Ferrocarrils.