Torna a Vilanova el “Caminos de Hierro”

El Museu del Ferrocarril de Catalunya es converteix en l’última parada de l’exposició itinerant de la 31a edició del Concurs Fotogràfic Internacional de Caminos de Hierro. A partir de dimarts 24 d’octubre, a la Nau Panoràmica, es podrà visitar la mostra formada per 59 fotografies originals i 112 en format digital que reflecteixen diferents visions personals del món del ferrocarril.

Totes les obres de l’exposició Caminos de Hierro  han estat seleccionades d’entre més de les 2.200 imatges que es van presentar al Concurs de Fotografia de la Fundació de Ferrocarrils. Els fotògrafs participants són de procedència nacional i internacional i han volgut plasmar la seva mirada sobre el món ferroviari. Aquest certament s’ha convertit en un dels més prestigiosos i està molt ben valorat tant per professionals com per aficionats a la fotografia.

Per altra banda, amb l’entrada d’aquesta nova exposició a les instal·lacions del Museu, serà El plaer de viatjar la que finalitzi la seva estada a l’espai de la Nau Panoràmica. El dia 22 d’octubre, la mostra del comissari Jordi Font-Agustí que ha patrocinat Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, començarà la seva itinerància cap a altres indrets de Catalunya.