Jornades Europees de Patrimoni i II Fira Gastronòmica

Coincidint amb les Jornades Europees de Patrimoni (JEP), el cap de setmana del 13, 14 i 15 d’octubre, al Museu, es viuran uns dies plens de Cultura i Gastronomia. S’apleguen al Museu les JEP i la II Fira Gastronòmica de Vilanova, el San Miguel Gastrofest. El Museu estarà obert en l’horari habitual i a més, hi haurà un horari ampliat per la fira.

Les JEP representen un dels esdeveniments culturals de major amplitud a Europa, on milers de museus, monuments i altres entitats obren les seves portes al públic amb l’objectiu de conscienciar a les persones sobre l’immens valor del nostre patrimoni i la necessitat de preservar-lo. Els objectius que es persegueixen celebrant aquestes jornades són molt diversos, passant per sensibilitzar sobre la riquesa i la diversitat cultural i potenciar l’interès pel patrimoni europeu.

Els dies 13, 14 i 15 d’octubre també arriba al Museu la II Fira Gastronòmica de Vilanova, el San Miquel Gastrofest. Es tracta d'una mostra de platets que ofereixen diversos restaurants i bars de Vilanova en el marc del Museu amb un ambient estimulant, on es poden degustar productes frescos de la capital del Garraf i sabors característics del Mediterrani arrelats a la cuina catalana. El fons patrimonial del Museu, juntament amb el peix senzill i la gamba de Vilanova, són els grans protagonistes. Es completa l’experiència amb DJ's, actuacions musicals, tallers i activitats que el Gremi d'Hosteleria de Vilanova, l'Associació de Gastronomia i Turisme i San Miguel programen amb motiu de la Fira.

Participar en aquestes iniciatives que serveixen per dinamitzar la vida en Vilanova i la Geltrú, és una oportunitat més per acostar la cultura al ciutadà i donar a conèixer un fons ferroviari de gran valor que custodia el Museu.

Horari del Museu:

Divendres: 10 a 14:30h                                                                                                Dissabtes: 10 a 14:30h / 16 a 18:30h                                                                        Diumenge: 10 a 14:30h

Horari de la Fira:

Divendres: 19 a 22:30h                                                                                                Dissabtes: 12 a 16h / 19 a 22:30h                                                                             Diumenge: 12 a 16h