Entrevistes televisives per a diverses cadenes de Catalunya al MFC

El passat dijous, dia 12 de gener, el Museu del Ferrocarril de Catalunya va acollir una roda d’entrevistes televisives de la mà del programa Via Augusta de Terramar TV. En aquesta jornada, hi van participar diverses personalitats de Vilanova i la Geltrú i de les comarques on s’emeten els seus canals de referència, com el Baix Llobregat, Garraf, Penedès i Tarragonès.

En elles, es van debatre sobre temes molt diversos, des de política i territori fins a ferrocarril i patrimoni.  L’encarregat de les entrevistes ha estat el delegat del Grup ETV al Penedès, Garraf i Camp de Tarragona, Joan Enric Vidal.

Cal destacar que entre els entrevistats es troben la Cap de Comunicació i Educació del Museu, Ana Grande, i el president de l’Associació de Voluntaris del Museu, “Socis i col·laboradors” (SiC), Josep Marín. Les seves intervencions van estar dirigides a explicar com es gestiona el MFC, com s’estructura la tasca de preservació del fons patrimonial que es conserva i d’aquest any 2023, any que es commemora el 175è aniversari del primer ferrocarril de la península ibèrica.

Les entrevistes van tenir en tot moment un clar protagonista, la gran millora qualitativa que ha experimentat el MFC durant els darrers anys, que l’entrevistador va poder notar a l‘accedir a les instal·lacions de l’espai patrimonial i observar totes les intervencions que s’han dut a terme. Aquesta evolució ha estat fruit de l’esforç de tots els integrants de l’equip de gestió i la dedicació del grup de voluntaris, que juntament amb la subvenció obtinguda dels fons de l’1,5 % de cultura, atorgats pel MITMA l’any 2019, han propiciat aquesta realitat.

Per altra banda, les personalitats externes al Museu que hi van  participar van ser Santiago Rodríguez (secretari general del PPC i diputat al Parlament de Catalunya) Pep Bargalló, (president dels Pastorets del Vendrell) i Dídac Santos, president de la FAC (Carnaval de Vilanova i la Geltrú).

Seguidament, podeu trobar adjunt l’enllaç a Alacarta.cat, on es poden visualitzar en streaming les entrevistes

Entrevistes televisives per a diverses cadenes de Catalunya al MFC