Nou material audiovisual del Museu del Ferrocarril de Catalunya

Comença el 2023 i el Museu del Ferrocarril de Catalunya (MFC) estrena nou material audiovisual, un nou recull de vídeos i imatges que ajudaran a promocionar el Museu i la seva tasca patrimonial, enfocada a acostar a petits i grans el sistema ferroviari i els avantatges que comporta la utilització del ferrocarril com a mitjà de transport sostenible per als desplaçaments del segle XXI.

Des del MFC, estem duent a terme un salt qualitatiu més que notable, que es pot veure reflectit en les nostres instal·lacions, materials i activitats, i no és per menys, ja que aquesta millora està coincidint en un any molt important per a la història contemporània i ferroviària. Durant el 2023 celebrarem el 175è aniversari del primer trajecte en tren del país, el Barcelona-Mataró del 28 d’octubre de 1848.

A continuació et deixem gaudir d’un dels vídeos que hem preparat,

Benvolguts viatgers, benvinguts a la “Casa dels Trens”!