El Nadal 2022-2023 al Museu del Ferrocarril de Catalunya

El Museu del Ferrocarril de Catalunya ha preparat un seguit d’activitats per celebrar aquestes festes de la millor manera per a tothom, fent que us ho passeu be i divulgant l’extens patrimoni ferroviari que conserva a les seves col·leccions.

Comencen les activitats amb la presentació al Museu del llibre “El ferrocarril a les arts i a la literatura catalanes” el dia 21 de desembre a les 18h, aquí teniu més informació.

La resta d'activitats nadalenques es realitzaran cada dia entre el dimarts 27 i el divendres 30 de desembre i del dimarts 3 al dijous 5 de gener, continuant el cap de setmana on el Museu està obert al públic.

Els dies que el Museu estarà tancat al públic general seran: del 20 al 26 de desembre (inclosos) i el 31 de desembre, l’1 i el 6 de gener.

Les propostes estan enfocades sobretot als més petits de la família, per tal que puguin gaudir d’unes festes diferents i experimentar amb el ferrocarril i el seu funcionament.

Aprendrem sobre els emprenedors que van iniciar la connexió del territori a través del sistema ferroviari, donant a conèixer els valors de la important tasca d’aquelles primeres persones a través d’uns vehicles que van servir com a veritables innovacions tecnològiques per articular el país. També podrem entendre moltes més coses sobre la Locomotora Mataró amb l’activitat de TRENexperiències: Toca la Mataró! On aprendrem sobre el seu funcionament.

Així mateix, cada dia les els infants podran experimentar amb “L’Estació Petita de Vilanova” una activitat on els infants podran crear la seva pròpia estació fent servir la seva imaginació.

Podeu consultar l’agenda per tal de poder comprovar les activitats programades per cada un dels dies aquí

Unes jornades plenes d’activitats on gaudir d’aquests dies,

Bones festes!