El MFC acull la desena edició del Fes-t’hi, festival de cervesa artesana d’hivern

El dissabte 17 de desembre el Museu estarà tancat per les activitats museístiques habituals. Des de les 12:00 H a 00:00 H, el Museu del Ferrocarril de Catalunya (MFC) acull novament el festival de cervesa artesana d’hivern, “Fes-t’hi”, que celebra la seva desena edició. A l’esdeveniment hi participaran nombrosos productors del país així com d’altres parts d’Europa.

El festival reuneix un bon recull productors de cervesa de renom que es trobaran per oferir una notable mostra de la seves varietats (Lager, Ales, Stout, Porter, IPA, etc.). Apart d’aquest gran exhibició , també hi haurà l’oportunitat de maridar aquestes begudes amb els plats que ens oferiran diversos “foodtrucks”, música en viu i una petita mostra de vins i sidra, conformant així una diada rodona.

La ubicació que s’ha decidit utilitzar per ubicar la fira  es tracta d’en un espai immillorable, la recentment rehabilitada nau del Pont Grua, un emplaçament que donades les seves característiques ajudarà a crear aquest caliu típic dels esdeveniments que acaben resultant un punt de trobada per a la gent i que inviten a desconnectar i compartir idees.

Els “Brewmasters” o “Mestres Cervesers” que participaran en aquesta edició seran:

Ales Agullons - Sant Joan de Mediona (Barcelona).
Baias Garagardotegia -  Oiardo (Araba).
Brewpub Le Sec - Barcelona (Barcelona).
Brusca Brewpub -  Manacor (Mallorca).
Cantina Errante -  Colle Val d’Elsa (Toscana, Itàlia).
Cierzo Brewing -  Zaragoza (Zaragoza).
Homosibaris -  Barcelona (Barcelona).
L’Estupenda -  Sant Cugat del Vallès (Barcelona).
La Calavera - Sant Joan de les Abadesses  (Girona).
La Font del Diable -  Vilanova i la Geltrú, (Barcelona).
La Sitgetana -  Sitges (Barcelona).
Les Clandestines - Montferri (Tarragona).
Lo Vilot - Almacelles (Lleida).
Màger Brewery - La Llacuna (Barcelona).
Moska de Girona - Sàrria de Ter (Girona).
Refu - Bossòst (Lleida).
Segarreta - Santa Coloma de Queralt (Tarragona).
Senglaris - Barcelona (Barcelona).
Steve’s - Barcelona (Barcelona).

Una excel·lent activitat que afavoreix la promoció econòmica de l’entorn a la que el MFC s’hi suma, actuant com a dinamitzador del territori i agent actiu de la vida de la ciutat.

Som la “Casa dels Trens” però sobretot, casa vostra, un Museu de caràcter social que mira de cara a la ciutadania per tal de continuar esdevenint nexe cultural i seguir el model d’espai patrimonial punter que som: accessible, inclusiu, social i actiu.