Primera Fira Gastronòmica  de Vilanova i la Geltrú al Museu: 14, 15 i 16 d’octubre

Primera Fira Gastronòmica de Vilanova i la Geltrú al Museu: 14, 15 i 16 d’octubre

Els dies 14, 15 i 16 d'octubre els amants del món ferroviari i la gastronomia tenim una cita amb el patrimoni i les millors tapes d'autor al Museu del Ferrocarril de Catalunya: La Primera Fira de la Tapa de Vilanova i la Geltrú 2022 (I San Miguel Gastrofest). El Museu romandrà tancat al públic per a les visites habituals.

Els horaris de la fira seran els següents:

Divendres de 19 a 22:30H,

Dissabte de 12 a 16:30h i de 19 a 22:30h

Diumenge de 12 a 16:30h.

Es tracta d'una mostra de platets que ens oferiran diversos restaurants i bars de Vilanova en un ambient estimulant, on es podran degustar aquells sabors característics del Mediterrani tan arrelats a la cuina catalana. El peix senzill i la gamba de Vilanova seran els grans protagonistes, juntament amb el fons patrimonial del Museu, DJ's i els tallers, activitats i actuacions musicals que el Gremi d'Hostaleria de Vilanova, l'Associació de Gastronomia i Turisme i San Miguel ens oferiran.

El Museu del Ferrocarril de Catalunya és un dels espais patrimonials més importants del Garraf, amb una de les millors col·leccions de màquines de vapor d’Europa. Esdevenir un referent d’aquesta magnitud fa que sumar-nos a totes aquestes iniciatives que serveixen per dinamitzar la vida local esdevingui una oportunitat més per acostar la cultura al ciutadà i donar a conèixer el fons ferroviari de gran valor que gestiona el Museu.

No et perdis aquesta cita tan estimulant, t'hi esperem!