Des del 12 de gener tornen les vacunacions al Museu del Ferrocarril de Catalunya

Com a mínim fins al mes de març, la Nau del Pont Grua tornarà a ser Centre de Vacunacions Massives del Garraf.  Per a nosaltres és una manera d’oferir, des d’aquest equipament cultural, un servei social a la ciutadania. A la vegada, és un plaer tornar a compartir espai de treball amb els professionals sanitaris que des de l’inici de la pandèmia treballen sense descans per ajudar-nos a lluitar contra la COVID19.

Just al costat, la Gran Nau proporciona un espai amable, agradable i segur on, les persones que acaben de ser inoculades amb la dosi corresponent de la vacuna poden esperar tranquil·lament els minuts perceptius, sense tenir que romandre al carrer exposades a les inclemències del temps.

De nou, els equipaments culturals donem un pas al front quan es necessita la nostra participació per atendre els interessos de les persones, tant en l’àmbit local com en el general.

L’horari de vacunació no sempre coincideix amb el del Museu, que només cedeix els seus espais per aquest ús, per això recomanem que reviseu correctament els vostres missatges amb les cites de vacunació, o be consulteu al vostre CAP més proper.