Jornades de Portes Obertes del Museu

La data del 20 de juny ha estat l'escollida per a la celebració de la primera de les quatre Jornades de Portes Obertes del Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú.

Aquest cap de setmana del 20, 21, i el de l'27 i 28 es farà una obertura especial en horari de 10 a 14 h., en una iniciativa conjunta dels Museus de Vilanova. L'amplitud de les instal·lacions ferroviàries del llegendari dipòsit de locomotores de vapor, situades en gran part a l'aire lliure, al costat de les mesures sanitàries, de seguretat i la nova senyalització, faciliten una acollida segura i saludable. Una de les novetats de la nova etapa serà la possibilitat de realitzar un viatge audioguiat per l'interior del Museu que podrà descarregar-se en el propi "Smartphone" de cada visitant.

A partir del dia 1 de juliol i durant tot l'estiu al Museu obrirà les seves portes en horari de dimarts a diumenge de 11.00 a 14.30 i també les tardes dels dissabtes i durant tot el mes d'agost de 17.00 a 20.00 h. Per al període que comença en la fase 3, s'han programat noves activitats adaptades a les condicions que planteja aquesta situació.

Com a reconeixement a la seva tasca, i seguint la línia de treball en l'àmbit de Museu Social oberta des del passat any, s'ha previst oferir durant tot el 2020 l'entrada gratuïta a les dones i els homes de el sector sanitari i dels cossos de seguretat per tal de convidar a aquests col·lectius a gaudir dels beneficis balsàmics d'aquest equipament cultural.