DIM 2024, una nit amb encant al Museu

El dissabte 18, el Museu oferirà una Jornada de Portes Obertes i horari d’obertura especial de 19:00 h a 00:00 h, en el marc de la “Nit dels Museus”, festa que es du a terme en col·laboració amb els Museus de Vilanova.

El 18 de maig se celebra el Dia Internacional dels Museus, creat per iniciativa del Consell Internacional de Museus (ICOM), l'any 1977, per conscienciar les persones sobre la rellevància dels museus com a mitjà per a l'intercanvi cultural. Per aquest motiu, el Museu del Ferrocarril de Catalunya ha programat una àmplia sèrie d’actes i activitats que busquen celebrar aquesta data assenyalada.

Paral·lelament, durant aquest horari, els visitants podran trobar un Museu ple de personatges vestits d’època, una sensació d’immersió que els transportarà a un temps passat, com si les instal·lacions retornessin al 1881, data en què es van inaugurar la línia de Barcelona a Vilanova. Juntament amb els personatges, s’hi aniran succeint un seguit d’actuacions musicals per part de l’escola de Música de la Ciutat i s’ha programat una teatralització dels mateixos personatges que s’interpretarà dues vegades. També s’oferirà servei de restauració i begudes amb terrassa a la part exterior del Museu.

A continuació podreu trobar els horaris de les diverses activitats i accions programades per el DIM 2024 al Museu.

19:30 h Punt de trobada a la porta d’accés del Museu

20:00 h Música del Conservatori al Museu; Saxos

20:30 h Concert de flautes (flautes de bec)

21:00 h Teatralització  al Harlan