Viatge en el Tren del Temps

Ja ha començat el compta enrere de l’apassionant viatge que està organitzant el Museu del Ferrocarril de Catalunya per a la commemoració del 175 aniversari del ferrocarril peninsular.

El proper 28 d’octubre, dia d’aquest aniversari, obrirà de nou les portes de les històriques naus, rehabilitades els darrers anys amb fons del 1,5% cultural del MITMA, per a fer un viatge en el temps, del passat al futur. Sota el títol Viatge en el Tren del Temps, el Museu vol convidar a tothom a gaudir d’un espai recuperat de 1.500m2.

La primera novetat destacable del Viatge en el tren del temps és la tecnologia interactiva que s’utilitzarà. El viatge serà una experiència única que no deixarà indiferent.

Des del Museu volem entrar en aquesta nova era amb tots els nostres visitants i per això, us animem a llegir les últimes novetats de la web i de les xarxes socials; però sobretot, us animem a visitar-nos i gaudir del Viatge en el Tren del Temps.