Fundación de los Ferrocarriles españoles
Covid19

El Museu obre les seves portes digitals!

17 Mar 2020
Covid19

Com sabeu, a causa de les circumstàncies derivades del COVID-19 i seguint les instruccions de les administracions públiques, el Museu del Ferrocarril de Catalunya roman tancant per a visites presencials però estarà obert al públic digitalment.

Aquest equipament és molt més que un Museu, també és un espai de coneixement, de divulgació, de cultura i d’oci dedicat al món dels trens, que ofereix un ventall de propostes en diversos àmbits que us anirem explicant a través dels nostres canals.

Tot l’equip està treballant a casa per al que pugueu necessitar

També treballem, com diem, per a poder oferir-vos diversos continguts a través dels nostres canals digitals:

Xarxes

Us animem a seguir-nos i confiem que aviat tots nosaltres puguem tornar a les nostres vides habituals!