Fundación de los Ferrocarriles españoles

14 Jan 2020

Professionals de la FFE participen en la FITUR 2020

El 24 de gener tindrà lloc la jornada "Nueva oferta turística: Cultura y Patrimonio Ferroviario", amb l'objectiu de presentar les aportacions que realitza la Fundació amb els seus productes turístic-culturals i destacar la seva experiència i consolidació en l'àmbit cultural, museístic i turístic
10 Apr 2019

Un museu més obert i accessible

El Museu del Ferrocarril de Catalunya participa en el I Congrés Internacional Un Museu per a totes les Persones, Art, Accessibilitat i Inclusió social celebrat a la Universitat Complutense de Madrid.
23 Mar 2018

Col·laboracions que van més enllà del Museu!

Col·laboració en la incentivació de la lectura. Les biblioteques de les comarques del Penedès i el Garraf han posat en marxa una iniciativa en format de concurs, que durarà fins al 5 de maig, per fomentar la lectura entre els adolescents, i incentivar l'ús de les noves tecnologies relacionades amb els llibres i la difusió cultural.