Presentació del Màster de Sistemes Ferroviaris

19 Oct 2018
29 Dec 2018

La UPC School, juntament amb el Museu del Ferrocarril de Vilanova, té el plaer de convidar-te a la jornada inaugural del Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica, que tindrà lloc al nostre museu, el Museu del Ferrocarril de Catalunya a Vilanova i la Geltrú ( Plaça Eduard Maristany s / n) el proper divendres 19 d'octubre a les 16:00h!

El sistema ferroviari espanyol és un dels més avançats del món i ocupa el 1r lloc europeu en alta velocitat i el 3r a nivell mundial en xarxa d'ample UIC en servei. El màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica ha contribuït durant els seus vuit promocions a la formació especialitzada dels professionals d'un dels més importants sectors del país. Si vols saber una mica més sobre el Màster, t'apuntes?

PROGRAMA DE LA JORNADA:

16:00 a 16:15h - Benvinguda als estudiants de la 9a edició del Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica. A càrrec de Pilar Garcia, directora del Museu del Ferrocarril de Catalunya, i Ignasi Perat, director del Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica.

16:15 a 16:30h - Lliurament de diplomes als estudiants de la 9a Edició del Màster.

16:30 a 17:30h - Conferència inaugural "Necessitats de les empreses públiques en la creació d'un equip de professionals d'alt nivell" a càrrec de Ricard Font, president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.

17:30 a 18:30h - Visita especial comentada a les instal·lacions del Museu, a càrrec dels seus voluntaris.