Nova activitat "L'Ou ja es mou"

18 Nov 2018
28 Dec 2018

Esteu preparats per veure l'Ou en acció?

El diumenge 18 de novembre podreu viure l'experiència de viatjar en tren Dresina IF1, un emblemàtic vehicle del Museu que va ser fabricat artesanalment al 1940 pels treballadors del ferrocarril i que rep el sobrenom d'Ou degut a la seva curiosa forma.

El viatge es desenvoluparà per la nova via de contorn del Museu, amb una longitud de més de 170 metres que va des del Baixador del Pont de Pineda fins al Pont de Senyals, situats al Passeig Entrevies . L' activitat serà des de les 11:30 h fins les 13:30 h. Us ho perdreu?