Horaris especials de desembre i Nadal!

30 Nov 2018
06 Jan 2019

Durant el mes de desembre, el Museu tindrà horaris especials i activitats a les quals no pots faltar! T'informem!:

Durant el pont de la Constitució, els dies 6, 7 i 8, el nostre Museu obrirà les seves portes de 10:30 a 14:30 i de 16:00 a 18:30.

A més d'això, el dia 6 podràs gaudir de l'activitat 'Els Tastets del Museu' a les 12:30 i de 'Coneix un cotxe americà, el Harlan' a les 17:30. Ambdues, visites comentades gratuïtes de 20 minutos. Te les vas a perdre?

També, el dia 8 de desembre, a les 12:00, podràs gaudir d'una visita combinada del nostre Museu juntament amb el Museu Víctor Balaguer, t'esperem!

I de cara a Nadal, tanquem les nostres portes! A pesar que ens agradaria poder seguir al vostre costat durant aquestes festivitats, el Museu tancarà les seves portes del 24 al 26 de desembre, el 1 i el 6 de gener.

Et veiem a la volta?