El dissabte 1 de desembre lliurem els guardons Camins de Ferro a Vilanova, en la seva XVIIIena edició

01 Dec 2018
02 Dec 2018

Amb aquests premis reconeixem l’ajuda de persones i organitzacions. Aquest esdeveniment és el punt de trobada amb els col·laboradors i voluntaris d’aquest centre museístic i de les persones compromeses en la preservació i divulgació del patrimoni del ferrocarril i, alhora, d’una oportunitat de fer balanç de l’any.

L’acte de reconeixement i lliurament de guardons, es divideix en dues parts. La primera, comença a les 12.00h amb un resum audiovisual de les principals actuacions que s’han dut a terme durant el 2018 (aviat podreu veure-les en vídeo), any caracteritzat per la transformació del Museu, i amb l’exposició dels projectes del 2019. A la segona part es lliuren els premis i es fa el reconeixement a la feina dels voluntaris, a través de l’Associació de Socis i Col·laboradors (SiC), i a la fidelitat dels membres del Club d’Amics, mitjançant el sorteig de viatges amb trens internacionals i Bitllets Combinats de Rodalies.

En l’any que el tren ha celebrat els seus 170 anys, volem seguir recordant aquesta fita, com ja vam fer a festa del passat 28 d’octubre, dia exacte de l’aniversari. Vas venir? Aquí et deixem un resum en vídeo!