Alfonso Marco ens visita per presentar el seu llibre "Canfranc. Historia de un tren de leyenda"

12 Sep 2018
30 Dec 2018

Alfonso Marco, primer documentalista del Museu, escriptor i ferroviari, presentarà el seu llibre "Canfranc. Historia de un tren de leyenda" (Editorial Doce Robles) al Museu del Ferrocarril el dia 27 de setembre a les 19:00 hores.

Marco ens explica un relat apassionant sobre un passat ple de nostàlgia: la història dels trens que van circular pels Pirineus aragonesos durant el segle XX, des del seu origen fins al tancament de la línia internacional de ferrocarril. Si us fa vibrar la història del ferrocarril no us ho podeu perdre. Us hi esperem!