Fundación de los Ferrocarriles españoles
T'interessa l'educació? Participa!

02 Dec 2020
T'interessa l'educació? Participa!

Tu proposes els temes i tries a quines sessions participes

No hi ha experts, sinó experteses. Aprofita l'aprenentatge al màxim! Què és un EDCAMP?

Ens complau fer-vos arribar aquesta proposta i comptar amb vosaltres per a participar en una iniciativa que ens ajudarà a aprendre més sobre educació. Inscriu-te a l’Edcamp Online Museus i Educació!

En el moment d’incertesa que vivim, totes les parts involucrades en l’educació dels infants i en el suport a les famílies hem de generar entorns d’aprenentatge compartit per fer-hi front. Una de les maneres de fer-ho possible són les aliances de col·laboració entre museu i escola, i seguir aquestes línies de treball:

•    Escoltar i dialogar
•    Fer xarxa, fer comunitat
•    Buscar equilibri entre la virtualitat i la presència

L'Edcamp es durà a terme el proper 30 de gener de 2021 i es farà en format online a través de videoconferències simultànies.

La proposta de temes de conversa es realitzarà prèviament a l'Edcamp. Des d’avui i fins al 25 de gener podeu accedir a la nostra pizarra virtual a Padlet i proposar què voleu compartir com a tema de conversa. L’equip organitzador de l’Edcamp Museus i Educació organitzarà aquests temes per crear el mapa de sessions amb els enllaços a les videoconferències per tal de compartir-ho amb vosaltres abans del 30 de gener.La idea és que així les participants pugueu anar pensant en quina conversa us interessa més participar ja tingueu el link per accedir-hi.

Animeu-vos i inscriviu-vos a l’Edcamp Educació i Museus online!

Us esperem el proper 30 de gener!

Impulsors

Museu de l’Empordà
Museus d’Esplugues
Museu del Ferrocarril de Catalunya