Fundación de los Ferrocarriles españoles
20 novembre, Dia Mundial de la Infància. Posa-t’ho al cap

10 Nov 2021
20 novembre, Dia Mundial de la Infància. Posa-t’ho al cap

Els Museus de Vilanova enceten una nova campanya conjunta a petició de la Regidoria d’Infància de l’Ajuntament de Vilanova adreçada al públic en general i, en particular, a les famílies. Una iniciativa suggestiva que estarà activa durant la segona quinzena del mes.

El 20 de novembre és el Dia Mundial dels Drets de la Infància i amb aquest motiu s’oferirà l’activitat “Posa-t’ho al cap”, una mena de gimcana o visita als diferents equipaments museístics de la ciutat per a descobrir els drets que emparen als infants, alhora que es gaudeixen experiències importants als museus.

En forma de joc, s’accedirà a les històries de 7 nens i nenes d'arreu del món i de distints moments de la història, per a difondre la rellevància dels drets de la infància. Cadascun d'aquests infants ha deixat el seu barret dins dels museus de Vilanova i s’ha d’esbrinar a qui pertany cada barret i situar-lo en el plànol de la ciutat?

Descarrega el joc i escolta les locucions de les històries dels nens mitjançant aquest enllaç