Consulta el plano del Museo

Consulta el plànol del Museu

Vols conèixer millor el Museu per gaudir a fons dels nostres espais? Doncs no ho dubtis i consulta els plànols del museu que posem a la teva disposició, per tal de no perdre’t res!

Sabies que el Museu és un espai viu que ofereix serveis per tots els públics?

• Espai infantil: on els més petits gaudiran de jocs i entreteniment.
  • Botiga: on podràs trobar llibres, objectes de col·leccionista i autèntiques joies que et transportaran als inicis de la història del ferrocarril.
  • Sala audiovisual: gaudeix de filmacions inèdites, pel·lícules i gravacions per conèixer de més a prop el món dels trens.
  • Exposicions: passeja per les sales del museu i descobreix tots els objectes que conservem.
  • Espais exteriors: sens dubte, la rotonda de locomotores originals et deixarà sense paraules. Coneix la història dels primers vagons de passatgers, l’exposició de locomotores Talgo, mira de prop la locomotora Mataró i coneix tots els vehicles que tenim. Visita més que obligada!

Descarrega’t els plànols del Museu en set idiomes i no deixis de visitar cap racó dels nostres 13.500 d’instal·lacions:

I ara, fem un repàs als 10 punts emblemàtics has de visitar

planol cat
  • 1. La taula d’enclavaments de l’Estació de França: que regulava el tràfic ferroviari.
  • 2. Parc Vall de Núria i Àrea de Pícnic: gaudeix d'un moment de descans mentre els nens es diverteixen al parc.
  • 3. Espai Gumà i dipòsits d'aigua: el nostre dipòsit d’aigües, que ara acull una exposició.
  • 4. Rotonda, pont giratori i col·lecció de vehicles: amb vies i un pont giratori que permet el moviment de les locomotores.
  • 5. Tren del Centenari: la locomotora Mataró, de 1948.
  • 6. Cotxe americà Harlan i Bogie de fusta: una autèntica joia de vagó de passatgers.
  • 7. Espai mercaderies: avui, fa la funció d’una petita sala de projeccions audiovisuals.
  • 8. Espai Talgo i col·lecció: podràs gaudir de la col·lecció de vehicles més important que existeix.
  • 9. Infraestructura ferroviària: coneix els amples de via o la senyalització, entre d’altres.
  • 10. Passeig Entrevies i baixador: passeja al voltant del Museu i coneix els elements més importants.