Horaris especials de desembre i Nadal!

30 Nov 2018
06 Jan 2019

Durant el mes de desembre, el Museu tindrà horaris especials i activitats a les quals no pots faltar! T'informem!:

Durant el pont de la Constitució, els dies 6, 7 i 8, el nostre Museu obrirà les seves portes de 10:30 a 14:30 i de 16:00 a 18:30.

A més d'això, el dia 6 podràs gaudir de l'activitat 'Els Tastets del Museu' a les 12:30 i de 'Coneix un cotxe americà, el Harlan' a les 17:30. Ambdues, visites comentades gratuïtes de 20 minutos. Te les vas a perdre?

També, el dia 8 de desembre, a les 12:00, podràs gaudir d'una visita combinada del nostre Museu juntament amb el Museu Víctor Balaguer, t'esperem!

Al Nadal ens agradaria poder seguir al vostre costat tots els dies, però el Museu tanca les seves portes del 24 al 26 de desembre, el 1 i el 6 de gener. La resta de dies es mantindrà obert en l'horari habitual d'hivern.