Dia Internacional dels Museus 2019

18 May 2019
19 May 2019

Enguany celebrem el Dia Internacional dels Museus amb entrada gratuïta tant dissabte 18 com diumenge 19. No us perdeu cap de les nostres activitats!

Dissabte 18 de maig

De 10.30 a 14.30 h., obertura pública especial de la Gran Nau del Museu que ha estat en procés de les obres de  rehabilitació el darrer any.

D'11.30 a 13.30 h., visites a l’interior del cotxe HARLAN, el primer vehicle de passatgers que va circular entre Barcelona i Vilanova i la Geltrú.

De 14.30 a les 16.00, tancament del museu.

De 17.30 a 19.30h., apropa’t a l’Espai Talgo! Us acompanyem a conèixer l’única col·lecció de vehicles de Talgo en exhibició des del primer que va funcionar al nostre país el 1950. A l’Espai Talgo podreu recórrer els darrers setanta anys de la història contemporània juntament amb els seus avenços.

A partir de les 20h. a les instal·lacions del Museu podreu gaudir de diverses actuacions musicals, teatre i dansa. S'il·luminarà un element patrimonial de l’antic dipòsit de locomotores, i tindreu la possibilitat de sopar al Museu amb els plats dolços i salats que us oferiran els foodtrucks.

Dia Internacional dels Museus 2019

Diumenge 19 de maig

El museu estarà obert de 10:30 a 14:30.

D'11.30 a  13.30h., “L’Ou ja es mou”! Un viatge amb l’ou per les noves vies del Passeig Entrevies. Un petit trenet, una dresina de vies i obres, fabricada artesanalment pels propis treballadors el 1940, junt amb la locomotora Mataró és un vehicle històric ferroviari per viatjar dins del Museu i experimentar la màgia del tren.

A les 12.00h podreu gaudir del ConteTREN ”Victor i l’Ou que es mou”. Molts ja coneixeu a Víctor, un nen a qui els trens del Museu li expliquen les seves històries. A ell li agrada compartir-les en forma de conte per tal que els més petits puguin gaudir amb el món del tren. Aquest any, hem renovat aquesta activitat per fer-la més  interactiva i atractiva. No us ho perdeu!

Descarrega't el tríptic informatiu i la nota de premsa.