Vine al FES-T’HI 2017!

30 Nov 2017

Aquest 16 de desembre serà un dia especial al Museu. Hi haurà jornada de portes obertes per celebrar el Festival de la cervesa artesana! El Museu participarà llogant la Nau de les seves instal·lacions per rebre als assistents de 12:00h a 00:00h.

Aquest any es celebra la VII Edició del Festival d’Hivern de Cerveses Artesanes de Vilanova i la Geltrú, amb la presència d'una vintena de microfàbriques de cervesa catalanes, algunes de la resta de l’estat i també una cerveseria estrangera, enguany els italians Birra Mastina, de Verona.

Durant la jornada també es podrà gaudir de diverses activitats, com un maridatge de vins i formatges, que tindrà un preu de 10 euros. Els assistents també podran gaudir d'una degustació de productes ecològics de proximitat.

El Fes-t’hi és un festival molt significatiu que s’organitza desde l’associació Singlot, i el seu objectiu és promoure els productes de proximitat i de qualitat gràcies als seus ingredients naturals, i fet a casa!

Recordeu, dissabte dia 16 de desembre de 12 a 13h a la Nau del Museu. Us ho passareu genial, us esperem!