Viatja a Lyon en tren!

11 Jul 2017

T’agradaria viure una aventura a Lyon? I si et diem que pots anar-hi guanyant un premi de 4 bitllets en tren per tota la familia?

Amb la col·laboració de Renfe SNCF, al Museu sortegem 2 premis quàdruples amb 4 bitllets cadascun. Hi haurà 2 guanyadors, i l’únic que has de fer és anar al nostre Facebook i contestar la següent pregunta: Pots dir-nos el nom d’una activitat que el Museu del Ferrocarril prepari per nens i nenes?

Dos de les persones que contesteu correctament us podreu endur els bitllets i viatjar amb la vostra familia per passar unes vacances genials. El nom dels guanyadors es coneixerà per la xarxa social Facebook aquest dilluns 28 d'agost de 2017.

I que hi trobaràs a Lyon? Consulta aquest enllaç per conèixer més i gaudir al màxim de la teva estança amb la familia. A més pots consultar també aquí quins plans podeu fer per viure una experiència única viatjan a França en Tren.

**Us recordem que el rang d’us del premi pot ser fins el 28 de febrer de 2018,
però els premis no seran vàlids per viatjar el pont de la Constitució (del 6 al 10 de desembre 2017).