V Jornada del Dia Internacional d’Acció per la Salut de la Dona

30 Apr 2018

Aquest dijous 31 de maig des de les 09.00h a les 16.00h el nostre Museu del Ferrocarril recull la V Jornada del Dia Internacional d’Acció per la Salut de la Dona.

Per cinquè any es celebra al Museu aquesta jornada, que s’emmarca en el Dia Internacional d’Acció per la Salut de la Dona (28 de maig). Està organitzada per la Policia de la Generalitat-Mossos d’Esquadra de la Regió Metropolitana Sud i l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, i està adreçada a les dones del CME (Cos de Mossos d’Esquadra), Policies Locals i cos d’administració de la RPMS (Regió Policial Metropolitana Sud).