Participa al concurs de febrer

13 Feb 2018
28 Feb 2018

Com cada mes, us presentem un nou concurs a les nostres xarxes socials! Volem premiar als que us interesseu pel món dels trens, i per això cada mes us proposem petits reptes o preguntes per guardonar els amants del ferrocarril amb detalls com entrades al Museo o bitllets de tren.

Aquest mes de febrer hem organitzat un concurs per celebrar la reobertura de les instal·lacions, i us oferim respondre una senzilla pregunta per poder guanyar un pack de 2 entrades per al nou Museu i bitllets combinats de tren, amb la col·laboració de Rodalies de Catalunya.

La pregunta és sobre la locomotora que apareix a la imatge, de les més famoses de l'època per la seva elevada potència: saps quin és el seu nom?

Podeu participar responent la pregunta al nostre Facebook i Instagram, on anunciarem el guanyador a final de mes.

Santa Fe