La Mataró no estarà disponible a l'estiu

11 Jun 2018
30 Sep 2018

La nostra locomotora Mataró no estarà disponible durant els mesos de juliol, agost i setembre degut a la seva reparació!

Contemplar l’encesa de la locomotora Mataró, la primera locomotora que va circular per la península al 1848, és un privilegi que gaudim cada primer diumenge de mes al Museu del Ferrocarril.

I per tal que aquesta maravellosa màquina segueixi molts anys més amb nosaltres, haurem de realizar unes tasques de manteniment durant els mesos de juliol, agost i setembre.

Com des del Museu sabem que aquesta és una de les vostres activitats preferides, us deixem  el següent vídeo amb l’objectiu que no deixeu de gaudir amb ella. Aviat tornarà La Mataró reparada i amb més força que mai!