Gaudeix de la teva entrada al Museu per només 4€

13 Feb 2018
28 Feb 2018

El mes de febrer del 2018 passarà a ser un mes especial per al Museu del Ferrocarril de Catalunya, i és que durant aquest mes ha reobert les seves portes després de la primera fase de les obres de remodelació i millora de les instal·lacions.

Aquestes obres de millora han fet del Museu un espai més inclusiu per a tot tipus de públic, passant a ser unes instal·lacions més adaptades al model urbà actual. Per celebrar-ho hem volgut oferir entrades al públic per un preu de només 4€ durant tot el mes de febrer.

Gaudeix del nou Museu per l’entrada a només 4€ durant tot el mes de febrer i gaudeix del Museu amb la teva família o amics!