Disfruta del Museu al mar amb Roc Roi

01 Mar 2017
01 Nov 2017

Des del març fins el novembre, t'oferim una nova manera de viure el Museu. Juntament amb l'empresa Roc Roi, podràs conèixer la nostra valuosa col·lecció de vehicles i espais, i fer una activitat aquàtica a les platjes de Vilanova.

A més, tothom podrà accedir a aquesta nova experiència. Tant les escoles com el públic general passaran un dia inoblidable entre locomotores i natura. No t'ho perdis!

Per saber més sobre preus i horaris, no dubtis en descarregar-te tota la informació.

Et recordem que és necessari fer reserva prèvia a través del telèfon i adreces electròniques de contacte del Museu: