Apunta't a les nostres visites guiades

Sou un grup de deu o més persones i voleu venir al Museu? Us proposem visitar el Museu acompanyats per un dels nostres monitors. Podreu conèixer de primera mà la col·lecció i tots els espais, inclosos els que habitualment estan tancats al públic. Una gran oportunitat!

Us oferim la visita “El dipòsit de locomotores de vapor de Vilanova esdevingut en Museu” per gaudir una experiència en exclusiva. I per només 5€ per persona.

Per reserves, contacteu amb el Museu amb el telèfon 93 815 84 91 o mitjançant l'email reservesmuseu@ffe.es.

Us esperem!