Al Museu del Ferrocarril de Catalunya arriba la primavera amb horaris més amplis i activitats!

Prepara’t per la nova estació i gaudeix del bon temps. Nosaltres t’ho posem fàcil amb més hores d'apertura. Ara, els dissabtes obrim a la tarda fins a les 19.30 hores. A més, en Setmana Santa el Museu estarem oberts des del dijous 13, fins el diumenge 16 en horari de matí i tarda (de 10.30 a 14.30 i de 16 a 19.30hores).

No us perdeu el mes de Maig amb el Dia Internacional dels Museus, el dia 18, i la Nit dels Museus el dissabte dia 20, que obrirem fins a la 01.00h de la matinada.

Pels caps de setmana, moltes de les propostes que us oferim són gratuïtes amb qualsevol de les tarifes utilitzades per accedir al Museu: visites comentades els dissabtes, cada diumenge una oferta diferent, visites autoguiades per petits grups i famílies, espais per a nens i àrees d’esbarjo...

Us recomanem estar atents a les nostres xarxes socials, on us anirem informant puntualment de totes les novetats.

Descarrega't la nostra agenda d'activitats del segon trimestre i coneix totes les nostres activitats. Fes click aquí!