Aniversari del tren Barcelona-Mataró

Consulta la nostra agenda d'activitats d'octubre, novembre i desembre al Museu

04 Oct 2017
Aniversari del tren Barcelona-Mataró

Ja estem a la recta final de l'any i per això us presentem l'agenda trimestral d'activitats de l'octubre, novembre i desembre de 2017. Pots consultar l'agenda completa en aquest enllaç.

Vols saber quines sorpreses tenim preparades al Museu per aquestes tres mesos? Aquí t'oferim un petit tast d'allò que farem... però hauràs de venir a visitar-nos per conèixer tot el que es viu al Museu!

OCTUBRE

• - Els dies 12, 13 i 14: pel Pont del Pilar, farem l'horari de 10:30 a 14:30h i de 16 a 19:30h. Aprofita el pont i vine en família!
  •
  • - El dia 20: Conferència inaugural Renfe "Nous models de comercialització al S.XXI", amb el director comercial de Renfe Viajeros, Francisco Cañamero en el marc de la inauguració de la 8ª edició del Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica.
  •
  • - El cap de setmana del 28 i 29 estem d'aniversari! En motiu del 169è Aniversari del primer tren Barcelona-Mataró (1848), farem moltes activitats especials que no et pots perdre. Una visita especial per explicar les obres de remodelació que estem fent, un concert o el "Vapor en viu" amb la Mataró, son algunes de les activitats de les que podràs gaudir. Vine a visitar-nos!

NOVEMBRE

- El dia 9: Primera sessió de tardor del Forum Interrail, conjuntament amb la UPC. No et perdis la conferència sobre arquitectura i disseny en el món dels trens, a les 18:30h a càrrec de Juan Ayrault Pérez, arquitecte i cap de marca de l'Àrea de Responsabilitat Corporativa Adif.

- El dia 12: Jornada de portes obertes en l'horari d'apertura del Museu (de 10:30 a 14:30h). Vine amb els teus amics i familiars a gaudir d'un matí rodejat de trens!

- El dia 25: XVII edició dels premis "Camins de Ferro a Vilanova", festa anual del Museu i lliurament de guardons a la col·laboració 2017, a les 12h a la Sala Audiovisual.

DESEMBRE

- Els dies 6, 7 i 8: horari especial de matí i tarda en motiu del pont de la Constitució (de 10:30 a 14:30 i de 16 a 18:30h).

- Del 18 de desembre al 31 de gener (inclosos), el Museu estarà tancat per obres de remodelació i millora. Per això, et convidem a visitar-nos abans del tancament per gaudir de les nostres col·leccions. T'esperem!

A més de totes les activitats, no oblidis que tots els caps de setmana hi ha moltes activitats, visites i esdeveniments dels que gaudir amb els teus. Pots consultar-los en aquest enllaç

I com sempre, recorda que pots seguir la nostra actualitat a través del nostre canal de Facebook, del perfil de Twitter o del canal d'Instagram del Museu.