Exposició

16 Jan 2016
03 Apr 2016
150 ANYS DEL FERROCARRIL DE TARRAGONA A MARTORELL

El 15 d’abril de 1865 es va inaugurar el tram de Martorell a Tarragona dins de la línia de Barcelona a Tarragona per l’interior. Per celebrar l’onomàstica, un grup d’entitats vinculades amb la comarca i el món del ferrocarril és van posar d’acord en organitzar una sèrie d’actes per a celebrar l’efemèride.

La exposición itinerante ya ha hecho un recorrido por diversas poblaciones como Altafulla, el Vendrell, Torredembarra, Arbós, etc. A partir del 16 de enero de y hasta el 3 de abril de 2016 la ofreceremos en el Museo del Ferrocarril de Cataluña en la sala Espai Segle XXI.

Les entitats participants són l’Institut d’Estudis Penedesencs, Amics del Ferrocarril del Penedès, Centre d’Estudis d’Altafulla, Port de Tarragona, Centre d’Estudis Sinibald de Mas de Torredembarra, Amics de la Història del Vendrell, Arxiu Comarcal del Baix Penedès, Associació Cultural Ferroviària de Tarragona i província, Memòria Ferroviària de Tarragona, Amics del Ferrocarril de Martorell comptant a més amb la col•laboració,  el suport i l’assessorament del Museu del Ferrocarril de Catalunya.