Vols venir aquest cap de setmana al Museu? Descobreix les nostres activitats!

Estàs pensant en visitar aquest cap de setmana el Museu? No dubtis en venir, oferim un munt d'activitats que agradaran a petits i grans! Consulta els nostres horaris, planifica la teva visita i prepara't per viure una experiència divertida, alhora que aprens sobre el món del ferrocarril.

DISSABTE

Com tots els dissabtes, podràs gaudir d'activitats guiades a les instal·lacions del Museu. Al matí, a les 12:30 hores, podràs gaudir d'una visita guiada de 20 minuts oferta pels experts del Museu, en la que t'explicaran la història del ferrocarril i anècdotes de totes les peces de les col·leccions que allotja l'espai. Cada dissabte les temàtiques son diferents, vine i descobreix coses noves cada cap de setmana!

Dissabte a la tarda, a les 17:30 hores, podràs realitzar la tradicional visita al cotxe de viatgers de 1881, l'únic material ferroviari que es conserva de la línia de Vilanova i la Geltrú. La visita dura uns 15 o 20 minuts i està especialment recomanada pels més petits, que gaudiran veient les locomotores a mida real. No t'ho perdis!

DIUMENGE

Diumenge al migdia, a les 12 hores, els nens tornen a ser protagonistes! Com cada tercer i quart diumenge de mes, les famílies podreu gaudir del ConteTren, una activitat que transportarà els petits a històries màgiques de trens, estacions i maquinistes.

A més, diumenge de 11:30 a 13:30 podràs accedir a l’interior del cotxe de viatgers Harlan i visitar la instal·lació. Tot i que no és una visita guiada, un dels nostres voluntaris et rebrà i et respondrà totes les preguntes que tinguis sobre el funcionament i la història d’aquesta emblemàtica peça.

Aquestes activitats son gratuïtes per tots els visitants que es trobin al Museu i que hagin accedit amb qualsevol de les tarifes vigents. Veniu el Museu del Ferrocarril de Vilanova i gaudiu d'una experiència en família, alhora que apreneu curiositats sobre el món dels trens i els més petits es diverteixen visitant les instal·lacions. Descobreix-nos!