Visita els nous espais del Museu

13 Feb 2018
31 Dec 2020

Al Museu ens encanta oferir-vos activitats i espais dirigits a les famílies. Amb les obres de millora d’aquest inici de 2018, hem remodelat els espais interiors i exteriors del Museu per oferir-vos una millor experiència en la vostra visita. Et presentem els nostres espais!

Podeu visitar els espais interiors:

•      - El Racó del Víctor: on els nens podran divertir-se amb jocs pensats especialment per ells. Tindran ganes de tornar!
  •
  •      - Àrea de descans: just al costat del Racó del Víctor podreu gaudir de la nostra àrea de descans, on descansar una mica durant la vostra visita.
  •
  •      - Sala audiovisual: us donem la benvinguda al nou espai audiovisual, en diversos idiomes, llenguatge de signes i autodescripció per a persones amb discapacitat visual.
  •
  •      - Espai expositiu: en aquest espai s'allotjen tots els vehicles i objectes emblemàtics de la història del ferrocarril dels que disposa el Museu.

I nos us perdeu els espais exteriors:

•      - Parc Vall de Núria: els nens guadiran de l’aire lliure al parc i es divertiran jugant amb els elements lúdics pensats especialment per ells.
  •
  •      - Zona de pícnic: aquesta nova àrea està pensada per descansar mentre es recuperen forces menjant alguna cosa. Al costat d'aquesta zona, es troben els dipòsits d’aigua que antigament abastien les locomotores a l’antic dipòsit de locomotores de vapor de Vilanova i la Geltrú.
  •
  •      - Passeig Entrevies y baixador: aquesta nova àrea permet passejar al voltant del Museu mentre es coneixen elements importants del sistema ferroviari, com les vies, els vagons o les màquines, entre d'altres.

Així doncs, planifiqueu la vostra visita per venir al Museu i no deixar-vos cap racó dels nostres espais interiors i exteriors sense descobrir. Us oferirem la millor experiència i ben segur que guardareu un bon record de cada visita. Anime-us a venir!