Conferència a la Nau

Visita a la Nau del Pont-Grua tots els caps de setmana

Conferència a la Nau

Una de les edificacions més antigues (1881) del conjunt arquitectònic que forma el Museu, ara estarà oberta en l’horari d’apertura tots els caps de setmana.

Els dissabtes a les 12.30h, el Museu ofereix visites comentades als visitants. Aquest espai entrarà a formar part d’una d’aquestes visites que es fan per àmbits.

Aquesta Nau ha estat tancada a l’itinerari de visites del públic del Museu des de sempre, inclosa la seva restauració. Ara, gràcies a la instal·lació expositiva en col·laboració Pro Activa Open Arms, estarà oberta per als estudiants del Projecte Buchenwald i també el caps de setmana, per a tos els públics, que podran veure la instal·lació i conèixer aquest espai fins ara inèdit en la visita d’un un dels edificis més antics del Museu.

Més informació aquí.